2. nov. 2011

Halvveis....

Det ser blekt ut for målet mitt på 100 bøker i år...

Jeg hadde et grei start på året frem til sommeren, også har bokhøsten vært fantastisk, men nå ser ting til å stoppe opp igjen. Julen nærmer seg med stormskritt og det er alt for mye å gjøre om dagen. Det er siste innspurt på slutten av året - på jobb, i hjemmet, på trening og alt annet, så lesingen kommer litt langt ned på listen.
Jeg merker at jeg er så sliten på slutten av dagen at jeg ikke orker å lese, og jeg slokner før hodet treffer puten.

Jeg er litt over halvveis i målet, (som kanskje var en smule optimistisk med tanke på at jeg har et ganske hektisk liv), så med mindre jeg tar en super innspurt fremover og leser som en gal - tynne bøker,  forblir vel bokhyllen halvfull (og da snakker jeg ikke om den fysiske, for den renner over).

4 kommentarer:

  1. Synes du har vært veldig effektiv allerede som har lest over 50 bøker! 100 bøker på et år er ikke så lett å kombinere med en hverdag med jobb, familie, venner og andre gjøremål :)
    Så isteden for å stresse med å nå målet på 100, gi deg heller en klapp på skulderen for alt du allerede har lest!

    SvarSlett
  2. Jeg er enig med Beatelill og synes du har lest masse. Jeg har nedjustert mitt mål i løpet av året og funnet ut at jeg kanskje skal droppe å ha mål om antall leste bøker, for det er jo ikke noe poeng i å lese tynne bøker bare for å nå et kvantitativt mål. Heller ikke å lese som en gal;-) Du har forresten fått en award av meg.

    SvarSlett
  3. Jeg kjenner meg igjen! Kos deg heller med de bøkene du får lest, ikke stress :)

    SvarSlett
  4. Så snille dere er! Og dere har jo selvfølgelig helt rett! Det er ikke noe poeng om man skal forte seg igjennom eller plukke slukere for å bli ferdig. Jeg fikk rett og slett ikke tid i år - prøver igjen til neste år :-)

    Award! Tusen takk Silje!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...