29. des. 2011

God Jul bokbloggere!

Det har vært et fantastisk år! Julen har vært god og selv om jeg ikke har nådd alle målene jeg hadde i 2011 så har det på ingen måte vært dårlig.
Siden dette har vært mitt første leseår med oppfølging og blogging så ser jeg på det som en success, og prøver igjen til neste år. Kanskje jeg når målene da, kanskje ikke... Uansett så har jeg det fantastisk på veien og koser meg med gode bøker.
Vil ta anledningen til å takke alle de fantastiske bokbloggene der ute som stiller med gode anmeldelser og gir meg masse tips om hva jeg burde lese, jeg hadde ikke funnet halvparten av mine favoritter om det ikke hadde vært for dere!

Håper alle har hatt en god jul, ser frem til ett nytt år med dere alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...