23. des. 2011

The night before christmas...

Selv om lesingen mer eller mindre har stoppet opp så vil det dermed ikke si at bokhandelingen har stoppet opp! Kjøper bøker som aldri før og fyller opp hyllene for neste års utfordringer.
Idag kom jeg over en gammel klassiker som jeg alltid har ønsket meg (kanskje litt barnslig, men jeg elsker jul og stemningen rundt magien i det hele) klarte ikke dy meg så jeg kjøpte den til meg selv.



"It was the night before Christmas, when all through the house
Not a creature was stirring, not even a mouse;The stockings were hung by the chimney with care,In hopes that St. Nicholas soon would be there;"



Jeg husker hvor spent jeg var som liten dagen før julaften. Det var nesten umulig å sove, og jeg husker at det lå en tvil i meg om Julenissen fantes eller ikke, men bare tilfelle så holdt jeg et lite øye ute for han.

Elsker denne boken, og har allerede lest igjennom den 3 ganger bare idag. Den er søt og kort, og går i rim. Den perfekte lille juleboken som setter stemningen dagen før julaften. Denne skal spares på og leses igjen og igjen, hver eneste jul... (eller dagen før da...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...