31. des. 2011

Nytt år, nye muligheter!

Som sagt så nådde jeg ikke målet i 2011, men prøver igjen i 2012!
Har igjen meldt meg på Book Chick City sin 100 i året challenge... Dette er vel ikke noen konkurranse? Det er vel kun for lesegleden sin skyld?
Uansett, det sto under "reglene" at man kun kan lese fiction og ikke non-fiction og der er jeg ikke heeelt med....
At lydbøker ikke "teller" er vel forsåvidt greit, men non-fiction? Er ikke en dokumentar bok, en bok?

Kjenner at jeg vil bryte akkurat den lille regelen der ettersom min første bok ut til neste år er kategorisert under dokumentar og vitenskap. Den er like mye en reise igjennom en fortelling som noen annen fiction bok...

Uansett... burde kanskje også melde meg på "off the shelf" siden jeg har en hel hylle full av uleste bøker, er ganske sikker på at jeg ikke er den eneste der! hehe

Ønsker alle et godt nytt leseår!

2 kommentarer:

  1. God nyttår.-) har også meldt meg på denne utfordringen i år, blir spennende å se hvordan det går.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...