24. mai 2011

Skrivelysten?

Jeg tror det er mange der ute som drømmer om å skrive en bok!
Jeg vet jeg gjør det, har gjort det lenge. Problemet er kanskje at det er så mye arbeid! Så innmari mye arbeid! Og dette vet jeg da både moren og faren min har skrevet bøker, så jeg har sett slitet og strevet på kloss hold!

Samtidig så synes jeg alle som har en historie de føler vil ut, burde skrive. Selv om det ikke blir publisert så kan det være godt for sin egen del.

Jeg kom over en blogg med gode skrivetips for forfatterspirer: http://ikkeslik.wordpress.com/

Mer?

Elin Rise gav nettopp ut en bok og skriver om erfaringene sine på bloggen sin: http://forfatterjomfru.blogspot.com/

enda mer?

Det er over 300 forlag i lille Norge, så om du får nei av ett forlag betyr det ikke at kampen er tapt! (og i værste fall du skulle få nei av alle er det ingenting som stopper deg i å danne ditt eget forlag og gi den ut selv ;-p)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...