28. feb. 2013

Eat this, not that! David Zinczenko with Matt Goulding

Jeg vet ikke hvorfor jeg leste denne cover til cover. Det er litt introduksjon også en hel bok full av "Spis denne, ikke denne" (burde ha skjønt det utifra tittelen kanskje?)

Den er informativ ikke minst, og hadde jeg vært en totalt fast food freak i usa så hadde denne vært midt i blinken. Problemet er at halvparten av alle tingene i denne boken eksisterer ikke i Norge! (Ok jeg underdriver, ikke bare halvparten, kanskje 90%)

Jeg kan ikke IKKE velge pannekakene hos cheesecake factory under pannekakene til IHOP eller droppe en Carls JR for en Big Mac fordi jeg ikke har tilgang til noen av alternativene (Og jeg husker faktisk ikke om noen av disse eksemplene stemmer).

Så da var kanskje ikke boken så god alikevel da, siden man må gå og huske hvilket dårlige valg man bør erstatte med et enda dårligere valg. (hva?)

Uansett, man bør kanskje ha en liten lomme utgave av denne når man er ute på en fast food trip... Kanskje på den road trip turen jeg tenker jeg skal ta til neste år (det er nå neste år tiende år på rad).

Ikke spør meg hvorfor eller hvordan jeg klarte å lese meg igjennom hele boken, det var bare noe som dro meg mot den og i en kjedelig stund da det ikke var annet å gjøre, så klarte jeg faktisk å bla meg igjennom hele greia, uten å sitte igjen med et eneste alternativ for noe som er bedre en havregrøten jeg koser meg med hver fredag. (Men ifølge bildet utenpå så er en big mac et bedre alternativ enn en Whopper, McDonalds neste stopp!)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...