28. feb. 2013

The complete idiot's guide to detoxing your body - Delia Quigley

En venninne spurte meg om jeg ville ha "detox" i bursdaggave. Det var et enkelt lite spørsmål og svaret var like lite og enkelt: NEI. Jeg har ikke noe interesse av å sulte litt for å rense noe som helst.
Det ble ikke noe mer snakk om saken, men det viste seg at det lille spørsmålet sådde et lite frø i den lille hjernen min så når "The complete idiot's guide to detoxing your body" dukket opp i den lille bokhyllen på telefonen min så måtte jeg bare lese litt i den til jeg hadde lest den ferdig.

Jeg ble litt interessert og jeg kjente meg litt igjen i noen av symptomene som sier at NÅ er det på tide med en detox. Så kom jeg til den delen der man skal handle litt og spise litt også mistet jeg litt interessen. Istedet gikk jeg og kjøpte meg litt spirulina tabletter for å kunne føle meg litt sunn.

Så sånn gikk det. For de som er 100% på detox er dette sikker en super bok som gir deg masse innsikt i kroppen din og hva som er sunt og ikke sunt osv. Men for de som er litt sånn som meg, som bare er litt interessert så dabber det nok fort av og hele greia går i glemmeboka.

Prøv om du vil, jeg tar heller den Big Mac menyen som var så innmari bedre enn Whopper menyen. (Hvis ikke du skjønte denne kommentaren så bla 2 innlegg tilbake til "Eat this, not that")




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...