24. mars 2013

Gone girl av Gillian Flynn

Jeg kan ikke si mye om denne boken uten å totalt ødelegge den. Jeg leste ingenting om boken i forveien og når man kommer over en god bok man ikke vet noe om, så er jeg sikker på at den blir enda bedre!!!

Si for eksempel at noen sier at boken har vripunkter, da venter du på disse. Si for eksempel at noen sier at boken har noen ganske vulgære sexuelle referanser, da lurer du på når disse kommer og med hvem. Og si for eksempel at noen sier at den er sjokkerende, da sitter du og venter på å bli sjokkert.

For meg så blir det som å se noen stå bak et hjørne for å skremme meg, så jeg fortsetter å gå til personen hopper frem.... -lite skremmende, ganske nedtur egentlig, for oss begge...

Så jeg sier bare dette: Denne boken er verd å lese... Les den, les den NÅ!



Jeg har forresten ikke lest noe av forfatteren tidligere eller hørt om henne før, så her var alt nytt for meg, og

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...