4. mars 2013

Is everyone hanging out without me? (And other concerns) - Mindy Kalin



Mindy Kaling var ukjent for meg før jeg leste denne boken. Den bare appelerte til meg via coveret - (I broke cardinal rule no1. I judged a book by its cover!) Uansett... En bok med så delikat tapet og rosa effekter er vanskelig å la gå...
Mindy Kaling har levd mange liv virker det som, den flinke datteren, en lubben anti atlet, en Ben Afflek impersonator, skuespiller og skribent av diverse ting. Kanskje mest kjent (av alle andre enn meg) som Kelly Kapoor i "The Office" (som jeg aldri har sett på.)
Mindy deler sine erfaringer som lubben, tynn, blakk, vennlig, successfull og hun gjør det hele med det hun kan best: humor. 
Jeg kunne ikke annet enn å like henne øyeblikkelig da jeg føler det meste er skrevet slik hun ville sagt det til en venninne. Hun er morsom og har selv-ironi og god selv-innsikt, men noen ganger er hun også litt blind, og det får meg til å like henne enda mer. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...