22. aug. 2011

The most dangerous thing - Laura Lippman

I slutten av august kommer "The most dangerous thing" av Laura Lippman.

Noen hemmeligheter kan ikke holdes..... sier det på Amazon.com, og det i seg selv synes jeg ikke høres så spennende ut, for finnes det ikke 100 bøker med den "taglinen"?

Det jeg synes høres interessant ut med denne er at det handler om bestevenner, livet 30 år etter en hendelse og hvor disse menneskene befinner seg.
Kan hemmeligheten de delte for 30 år siden ha hatt en virkning på hvor livene deres har båret dem siden? Det synes jeg høres utrolig spennende ut!
Dette er noe jeg elsker, litt på linje med "the butterfly effect", men igjen sikkert veldig anderledes.

Etter at en av de 5 vennene dør så begynner ting å løsne etter sømmene...

Jeg tror denne boken går på bestillingslisten gitt!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...