1. aug. 2011

Nye bøker...

Som jeg har sagt tidligere så har jeg mistet leselysten, jeg begynte på "la meg synge deg stille sanger" men fant ut at jeg trengte noe litt mer spennende, så jeg gikk over til "prikkedøden" hørtes grotesk nok ut! Men det var den ikke, ja den fenget litt i begynnelsen, men så ble jeg lei av den også... Jeg leste den ut, men jeg vil ikke gi en anmeldelse på noe som jeg IGJEN har klart å begynne midt inni (hvorfor får jeg aldri med meg at jeg begynner på serier før jeg er midt i boken?) og som jeg ikke var i humør til å lese, for i dette stadiet synes jeg absolutt alt var kjedelig....
Nå er sommerferien over, jobb har begynt igjen og jeg håper at rutiner vil få meg tilbake til mitt mindset der jeg ikke ble lei av bøkene før jeg åpnet dem....

Som en ny start på en ny måned, en ny uke, en ny arbeidssyklus og en ny era, så skal jeg ta turen ned til min bokhandel og kjøpe meg en ny bok, en som jeg har lyst på, som det kribler i henda når jeg holder den, som jeg ikke klarer å legge ned.... Et sted må man starte.... Jeg prøver ut denne starten her :-)
Savner verdenen min.... den som jeg lagde for meg selv når jeg var "lost" i en bok.... sukk....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...