25. sep. 2011

Idas dans - Gunnhild Corwin

Jeg har vært nyskjerrig på denne leeeeenge og har bare lest positive omtaler, så dette kunne ikke bli annet enn neste bok jeg leste! Og jeg er ikke skuffet... Jeg gråt meg ikke igjennom 300 sider som noen skriver, men jeg synes det var utrolig vakkert å få bli med som en flue på veggen hos familien Corwin i den vanskelige tiden de gikk igjennom. Og selv om jeg på mange måter visste hvordan det hele ville ende, så var det fortsatt noe driv som fikk meg til å undre og bla side etter side.

Boken handler om Ida som 18 år gammel rammes av leukemi. Idas mor, Gunnhild, følger her datteren gjennom den 14 måneder lange sjukdomsperioden, fram til hun dør. Boka handler om sjukdom og død, og om kjærligheten til livet.

En utrolig hjerteskjærende og samtidig varmende bok. Den var helt umulig å legge fra seg, så jeg er inderlig glad for at jeg tok fatt i den på en lørdag, så jeg slapp å legge den ned i det hele tatt.

Mennesket vet virkelig ikke hva det kan gjennomgå før det må, og da får man virkelig se hva man er i stand til! Anbefales til alle!

1 kommentar:

  1. Oh my goodness! Impressive article dude! Thank
    you so much, However I am having problems with
    your RSS. I don't understand why I am unable to subscribe to it. Is there anybody else getting the same RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanx!!

    Here is my web site - cellulite treatment

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...