16. sep. 2011

You don't look like anyone I know....

Fant denne boken på nettet og jeg syntes den hørtes så utrolig spennende ut, eller kanskje ikke spennende, men annerledes ut! Også elsker jeg sanne historier!

Dette er historien til forfatteren selv og hennes sykdom som gjør henne ansikts blind, hun kjenner ikke igjen ansikter - i det hele tatt! Hun kjenner ikke igjen seg selv når hun ser seg i speilet eller på bilder, hun kjenner ikke igjen moren eller faren, ikke engang mannen sin!

Tenk å leve sånn... Hun forteller at hun har utviklet en teknikk ved å kjenne igjen på stemmer, lukt og andre ting, men det hender hun bommer...

Jeg har aldri hørt om denne sykdommen før, men den rammer visst 2% av verdens befolkning...

Er det bare meg, eller hørtes ikke det litt interessant ut? Og det kan jo være artig å lese om det!

Jeg synes forresten også at coveret var aldeles nydelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...