17. feb. 2013

Call from an angel - Musso

Jeg gidder ikke skrive om bøker som ikke gjør noe inntrykk på meg, men jeg sier dette: Musso har lettleste, lettglemte bøker. Helt ok som kjapp unerholdning, men de gjør lite inntrykk på meg.

Denne leste som en episode av "law & order" eller "castle" (jeg synes forøvrig at begge disse seriene er underholdene, men ville neppe lest en enkelt episode i bokform) tvinnet sammen med en slags dårlig kjærlighetshistorie som jeg ikke helt skjønte eller trodde på. Men til tider var det spennende. Kanskje fordi han ender et kapittel med en "cliffhanger"og så lar deg vente et kapittel før du finner ut av hva som skjer videre.

Helt ok, men jeg tviler på at jeg kommer til å lese noe mer Musso videre, det blir litt for simpelt for meg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...