25. okt. 2011

BBC's liste over 100 klassikere man burde ha lest

Jeg fant BBC sin liste over 100 klassiskere som man burde ha lest, og ifølge BBC, så har gjennomsnitts personen (sikkert i GB) kun lest 6 av disse 100...

Jeg har satt meg som mål å få lest disse klassikerene fremover, men ofte synes jeg de kan være litt tunge å lese så jeg har ikke noe tidsmål. Om jeg leser 1 i mnd så er jeg fornøyd :-)

Hvis du klikker på linken får du se listen, hvilke bøker jeg har lest, og ikke minst hvordan du selv ligger ann!!



2 kommentarer:

  1. Jeg har kun lest 9 av disse og har mange av dem på leselisten, så tror jeg skal ha et lite mål om å øke antallet her også:-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hvilke du velger :-) kanskje jeg velger utifra dine anmeldelser!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...