23. okt. 2011

Smakebit på en søndag....

Smakebit på en søndag blir hostet av Mari på bloggen Flukten fra virkeligheten .

Det er første gang jeg er med på smakebit på en søndag, men en gang må jo være den første :-)

Jeg har akkurat begynt på John Grisham sin "The Confession" og i sann Grisham stil så har han oppmerksomheten din fra første side.

"They concocted this wild tale about the boy grabbing the girl, raping her, choking her, and then throwing her body off a bridge into the Red River. Total fabrication."
"So you know where the body is?"
Boyette sat straight up and crossed his arms over his chest. He began to nod.





Noen ganger liker jeg å lese på norsk, mens andre ting bare må leses på engelsk, og i den kategorien faller John Grisham.

7 kommentarer:

  1. Hørtes veldig spennende ut!

    SvarSlett
  2. Jeg har nettopp begynt, men jeg har en god følelse! :-D

    SvarSlett
  3. Det er en stund siden jeg leste Grisham, men ble veldig fristet nå. :)

    SvarSlett
  4. Jeg har veldig forventninger til denne, håper den holder mål :-)

    SvarSlett
  5. Jeg har aldri lest noe av Grisham men jeg har Firmaets mann her et eller annet sted. Jeg tolker det som om du er fan? :)

    SvarSlett
  6. Jeg er super fan! har lest alt av han! hehe Du må jo ha sett filmene basert på bøkene? -A time to kill, the pelican breif, the firm osv osv! Filmene er jo kjempe bra (synes jeg) og bøkene er som vanlig - mye bedre ;-p

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...