16. mai 2011

Etterpå av G.G. Musso

Er du troende?
Jeg tror det krever litt tro på det overtroiske for å like denne boken, det er derfor jeg spør...

Tenk på det et øyeblikk før du plukker med deg denne, er du en ikke-troende i noe annet enn det du kan selv kan se, høre eller føle så glem det, da er ikke denne boken for deg.

Men hvis du tror, oh hvis du har ørlite tro i deg... da kan du glede deg...

Jeg er en trodene og jeg tror jeg synes denne boken var magisk! Noe annerledes enn noe jeg noengang har lest før. Den leste seg selv rett og slett, smeltet på tungen som en deilig trøffel sjokolade og lot ligge igjen en ettersmak av mersmak av Musso!

Hvis du vil lese mer om denne boken kan du se forlagets side HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...