19. mai 2011

Shantaram - Gregory David Roberts

"I don't know what frightens me more, the power that crushes us, or our endless ability to endure it."
"You can only ever be yourself. The more you try to be like someone else, the more you find yourself standing in the way."
En bok full av sitater som disse....
Jeg har lyst til å sitte med en markør og gule ut alle disse setningene som vekker følelser i meg som jeg aldri har lyst til å glemme! Jeg brukte laaaang tid på denne boken, ikke fordi den var tung å lese eller lang, men fordi jeg måtte nyte hver eneste setning, og noen setninger, avsnitt, kaptiler måtte leses flere ganger...
Dette er en bok jeg virkelig NØT... og dem er sjeldne... Invester i denne, for det er den typen bok som kan leses igjen og igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...