30. juni 2011

Bøker som får deg til å stoppe opp litt....

Det er noen bøker som fungerer som en propp, man blir får litt nok og ting renner over... Lucifers Evangelium har fungert sånn for meg. Det hele har stoppet opp. Jeg har ikke noe motivasjon til å plukke opp boken i det hele tatt! Den var ikke så verst når jeg først begynte, og jeg hadde gledet meg veldig, men så fikk jeg samme opplevelse som jeg gjorde med Hundreåringen som klatret igjennom vinduet og forsvant - den passet bare ikke til min humor og min indre stemme gjør disse bøkene bare dårlige... Jeg klarer ikke lese dem.
Samtidig så er jeg avhening av å fullføre ting, så hvis jeg plukker opp en ny bok og begynner å lese den istedet så er det som om jeg inrømmer nederlag og det kan jeg jo ikke, og siden jeg ikke har lyst til å lese Lucifers Evangelium akkurat nå så blir det ikke noe lesning i det hele tatt....

Det hele er bare skikkelig teit siden det står en bunke med bøker på bordet som frister meg, mens jeg sitter sta og gjeiper til "The book that should not be read" Herregud så tragisk...

Men der er det... Grunnen til at jeg har tiet den siste uken...
Jeg skal gi den et nytt forsøk og prøve å få den ferdig til min vanlige søndag, men hvis ikke jeg klarer det, så må jeg bare gi opp og begynne på en ny en som faktisk snakker til meg og gir meg noe...

WISH ME LUCK!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jeg velger på tvang å legge den fra meg, men det er noen jeg tvinger meg igjennom, men hvis jeg ikke har noen interesse for boken etter å ha lest den, legger jeg den ned, ^_^

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...