23. juni 2011

Den lille larven aldrimett!

Denne barneboken er en klassiker! Dette er en av bøkene jeg husker best fra når jeg var liten, og den er like aktuell idag som den var for 20 år siden!
Nå er det også kommet en pop up versjon og en fingerdukke versjon av denne gamle klassikeren.
Personlig så mener jeg at lille larven aldrimett ikke trenger sånne effekter, for den er bra nok sånn som den er, men for all del! Hvis det hjelper dagens barn like bøker bedre så kan jeg ikke annet enn å stelle meg på den siden jeg også.
Men personlig mener jeg at bøker skal vekke den indre kreativiteten og fantasien og man bør ikke få bilder og alt servert på sølvfat, da blir man bare kreativt lat.
Jeg synes at alle som får barn bør grave i sine gamle skatter, for bøker er tidløse, de går aldri av moten!

Og Lille larven aldrimett blir jeg aldri mett av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...