11. juni 2011

Film basert på bok - Nicholas Sparks

Nicholas Sparks er helt konge når det kommer til å skrive bøker som blir filmatisert. Og ikke bare det, men også ekstremt følelsesmessige klissete greier som så oftest blir omtalt som chicklit og jentefilm. Det plager meg ikke, jeg elsker det fordet! Jeg er ikke verdens største fan av Nicholas Sparks sine bøker da jeg synes han skriver litt for simpelt og uengasjerende (jeg har riktignok ikke lest alle, men noen), men filmene derimot.... da har jeg sippefest med masse sjokolade og kleenex! haha!
Noen av disse filmene er av mine favoritter, a walk to remember, the notebook, disse blir jeg aldri lei av!
Dette er noe høyst uvanlig for meg, da jeg ALDRI synes at filmen er bedre enn boken, men det finnes jo alltid unntak.... Noen som har noen flere unntak?





2 kommentarer:

  1. Nicholas Sparks er en fantastisk forfatter

    SvarSlett
  2. SV: @PageTurner: Jo, det er det, men da er historien kun basert på sex... Da er det sex fra start til slutt, men det jeg mener er at sex delen skal være til historien, og ikke selve historien... Gena Showalter's books. Haven't read 'em, but are going to... A friend of mine reads them.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...