13. juni 2011

Mr.Rosenblums list av Natascha Solomons

Denne boken er ikke akkurat ny, den kom i  April 2010 (iflg amazon.com), men den er ny for meg, jeg kom tilfeldigvis over den på favoritt lista på "staff picks" i hyllene hos bokhandleren i Spania! Så da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe med meg den og se om den var så god som de syntes her i denne butikken.

Det slår meg sjelden at ting som er populært i andre land kanskje ikke slår ann i Norge, mine interesser og ting jeg liker har ikke grenser, og følger iallefall ingen mal! Og ofte så finner jeg at ting jeg liker veldig godt, ikke er å få tak i, i Norge.
Ting har blitt mer tilgjengelig de siste årene, men grensene våre er fortsatt ikke åpne, og det er litt tragisk synes jeg at man må til Danmark for å få seg en Starbucks kaffe! Du må til Spania for å handle på pull and bear! Du må bestille bøker fra play.com på engelsk fordi de ikke finnes på norsk, ellers så er det rett og slett bare mye billigere!
Og denne boken er helt sikkert ikke oversatt til norsk!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...