9. juni 2011

The forgotten garden - Kate Morton

The forgotten garden handler om flere generasjoners ferd igjennom et familie mysterie. Man får biter puslet sammen fra de forskjellige generasjonene og det hele er nydelig vevet sammen i et utrolig behagelig tempo.
Hvis du ønsker å lese mer om hva boken handler om kan du jo ta turen innom forfatterens hjemme side: http://www.katemorton.com/the-forgotten-garden/
Denne hjemme siden er nydelig, så jeg anbefaler virkelig turen dit :-)

Det har vært utrolig mange som har blogget om akkurat denne boken, og jeg må bare stelle meg i køen av begeistrede bokelskere! Denne var virkelig god og jeg skjønner så utrolig godt hvorfor den blir rost opp i skyene!
Personlig synes jeg det ble litt mange generasjoner og jeg følte at den siste som var i nåtid var smule overflødig, og da mener jeg ikke at den ikke var nødvendig for flyten og historien, men jeg var helt tilstede på kapitlene som handlet om 1900-tallet og lengtet tilbake dit med en gang jeg kom til nåtiden. Men det var vel kanskje litt av poenget, at man skulle ta steg tilbake iblant og se ting fra andre vinkler. Og det må bare sies at eventyrene til Eliza som dukket opp innimellom var magiske!


Jeg anbefaler denne boken gledelig! Og ja, 650 sider kan skremme... men disse 650 sidene blåser forbi! Jeg må plutselig ut å kjøpe meg mer av Kate Morton!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...