13. okt. 2011

Boktema hos Anette - Favoritt serie

Jeg henger meg på Anette's boktema på torsdag og finner frem min favoritt serie...

Kanskje ikke dagens favoritt, men når jeg var i min slukealder så fikk jeg hele frøken detektiv serien av foreldrene mine, maaaaaange bøker som jeg var helt avhengig av og som jeg gjerne ofret nattesøvnen for. Jeg tror det var denne uslokkelige tørsten på bøker som foreldrene mine matet som gjorde at jeg er så glad i bøker som jeg er idag...

I tillegg så var jeg medlem i tl-klubben, så sweet valley high, Elisabeth og barnevakt-klubben var jo på favoritt listen. Og besteforeldrene mine hadde i sine bokhyller bobsey-barna, hardy guttene og mormor og de åtte ungene som jeg satt med nesen i mens jeg var hos dem...


6 kommentarer:

  1. Jeg slukte også Frøken Detektiv og Nancy Drew da jeg var liten :-)

    SvarSlett
  2. :-) Er så glad jeg hadde de bøkene!

    SvarSlett
  3. Frøken Detektiv var en klar favoritt for maaange år siden. Har planer om å lete etter bøkene mine på mine foreldres mørkloft.

    SvarSlett
  4. Frøken detektiv og Hardy-guttene var begge favoritter. Og som deg var jeg medlem i TL-klubben, men foretrakk de tidligere Lotte-bøkene fremfor SWH-serien.

    SvarSlett
  5. Så moro, det er som jeg skulle skrevet dette innlegget selv! Alle mine barndoms favorittbøker på et sted :)

    SvarSlett
  6. Så gøy at det er flere som har de samme minnene fra barndommen! :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...