1. okt. 2011

The leftovers...

Jeg har hyllene, bordene, gulvene, stolene og ja, senga mi full av bøker, men alikevel klarer jeg ikke å la være å se etter nye... jeg surfer rundt på alle disse fine boksidene og lar meg trekke inn av covere og forfattere.... (jeg vet, don't judge a book by its cover, men jeg kan ikke hjelpe meg selv!)

Jeg falt for denne...
Det er noe i det rosa og brune som jeg finner så tiltalende... et veldig simpelt cover egentlig, men det gjør meg nyskjerrig!

Boken handler om at millioner av mennesker sporløst forsvinner samtidig 14.oktober og hva som skjer med de som blir igjen...
Jeg er skeptisk til sånne type bøker, og hadde den hatt et annet cover som var mer "trance" aktig så hadde jeg mest sannsynlig ignorert den helt, men det er noe med dette coveret til den historien som gir meg lysten til å lese den.... Så får vi se da... om jeg faktisk tar steget og bestiller den. Burde kanskje få pløyd meg igjennom loppisfunnene og høstlista mi først...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...